Lapkričio 27 dieną Kauno lopšelyje-darželyje ,,Dobilėlis“ vyko metodinė diena – ,,Į vaiko sėkmę orientuotas ugdymas pasitelkiant žaismingą pojūčių pasaulį“. Metodinės dienos tikslas – gerosios darbo patirties sklaida siekiant atskleisti vaikų pojūčių lavinimo svarbą ir priemonių taikymo galimybes, siekiant į vaiko sėkmę orientuoto ugdymo(si).
Metodinėje dienoje dalyvavo: Kauno lopšelio-darželio ,,Vilnelė“, Kauno lopšelio-darželio ,,Daigelis“, Kauno lopšelio-darželio ,,Pušaitė“, ikimokyklinio ugdymo pedagogės.
Metodinę dieną prasidėjo nuotaikingu muzikiniu sveikinimu, kurį dalyvėms dovanojo lopšelio-darželio ,,Dobilėlis“ ugdytiniai, vadovaujami meninio ugdymo mokytojos Danguolės Kardokienės.
Po pasveikinimo, viešnios buvo pakviestos į ,,Saulučių“ gr. stebėti mokytojos Rimos Banaitienės atviros veiklos ,,Aš toks įdomus“. Po veiklos, mokytojos apžiūrėjo lopšelio-darželio grupes, sensorinį kambarį ir logopedinį kabinetą. Po pasivaikščiojimo, viešnios buvo pakviestos klausytis lopšelio-darželio švietimo pagalbos specialisčių; Grėtės Lenkauskienės, Agnės Laurinonienės, Valentinos Bajarskienės pranešimo ,,Pažintinių, komunikacinių, kognityvinių įgūdžių lavinimas per pojūčius“. Savo patirtimi pasidalino ,,Bitučių“ gr. mokytoja Jurgita Kuktienė pranešime ,,Uoslės lavinimas per įvairius kvapus“.
Kauno lopšelio-darželio ,,Daigelis“ mokytojos Diana Vaidotienė ir Daiva Batyrienė pristatė metodines priemones skirtas emociniam pažinimui. Kauno lopšelio-darželio ,,Vilnelė“ mokytoja savo pranešime pristatė patyriminę veiklą ,,Trimatės geometrinės figūros“.
Metodinės dienos dalyviai ne tik pagilino profesines kompetencijas, bet ir susipažino vieni su kitais. Todėl metodinė veikla yra viena iš svarbiausių gerinant ugdymo kokybę, siekiant į vaiko sėkmę orientuoto ugdymosi.
Taigi kiekvieno pedagogo pareiga – nuolatinis kvalifikacijos tobulinimas bei gerosios patirties sklaida.