Ugdymo kokybė tai:
- Vaikų pasiekimai atitinka tėvų lūkesčius bei standartus.
- Nuolatinis ir sistemingas vaikų pasiekimų vertinimas sąlygoja ugdymo proceso planavimą, aplinkos modeliavimą ir vaiko pažangą.
- Ugdymas orientuotas į vaiką bei jo ugdymo(si) galimybes, patirtį, gebėjimus, specialiuosius poreikius.
- Pagrindinė vaiko veikla – žaidimas.
- Puiki vaiko savijauta, saugumas, savigarba, pasitikėjimas savimi ir kitais. Pedagogo – vaiko sąveika – ugdytinio ir ugdytojo dialogas.
- Ugdymo(si) būdų įvairovė, prasmingų ugdymo strategijų taikymas, siekiant optimalių ugdymosi rezultatų.
- Tinkama, saugi ugdymo(si) aplinka, tikslingai parinktos ugdymo(si) priemonės.
- Atvirumas tėvams, socialiniams partneriams bei visuomenei.
- Aktyvus, prasmingas tėvų dalyvavimas vaiko ugdymo(si) procese.
- Nuolatinis savo darbo kokybės vertinimas ir tobulėjimas.
Apsvarstyta mokytojų tarybos posėdyje 2013-11-20 protokolas Nr. 3
Informacija atnaujinta — 2022-05-15 |
<< ATGAL